Ahh..harini aku letak status 'result spm kluar 29hb'...dan ade jgk beberape mangse yg aku dpt..
WARNING: TAHUN LOMPAT IALAH TAHUN YG AD LEBIH 1 HARI, IAITU 29 FEB.
so kt sini aku actually dh terclap bgtau..huhu. Thanks Nazierah for telling.
ecamcute: salam
radio_active91: salam
ecamcute: ha betuike???
radio_active91: aper?
ecamcute: spm
ecamcute: 29
radio_active91: mestila x
ecamcute: rrrrrrrrrr
radio_active91: tahun ni kan tahun lompat
radio_active91: mane ade 29
radio_active91: huhuh..
ecamcute: lupe
ecamcute: ciss
nurul: btol ke?
radio_active91: ermm
radio_active91: ape bende yg btol?
nurul: rsult ko la.
radio_active91: rsult aku?
radio_active91: ohh u mean rsult spm?
nurul: yela sygs <---err ni die men2 je..jgn piki bkn2 lak..
radio_active91: erm
radio_active91: mestila x...
radio_active91: thn ni thn lompat..
nurul: hee~
radio_active91: hhu
radio_active91: saje je mengenekn org
nurul: hampeh
airbuz_zealous91: salam
radio_active91: salam
airbuz_zealous91: result spm???
airbuz_zealous91: bler??
airbuz_zealous91: 29??
radio_active91: huhu
radio_active91: xlah
airbuz_zealous91: siot
________________________________________________________
Pukul 5 ptg td aku bertolak ke Hilton Hotel.
Jumpe dgn Saifullah kat Stesen BTS n sembang2 la on d way nk gi sane.
On the way blk pun sembang2 jgk.
Tp x jumpe lak Bob n Paan n Nafis.
Xde pape sgt kt situ.
U yg x baper nak femes.
Tp kalo kite nk blaja, kt mane2 pun same kan?
Huhuh.
Tp aku x minat gi US.
Minat gi UK.
Sempat lg singgah Midvalley beli buku Percy Jackson and The Olympians: The Lightning Thief.
Dan juga sedikit stationaries.
Sampai ke BTS dah pukul 9.
Dah jadi mcm drama Melayu pulak.
Si anak balik lewat.
Ayah mengamuk.
Lalu terjadi dialog dibawah...
Ayah: Knape balik lewat2 nih?! Awk kuar ngan sape?!
Anak: Ayah ni x penah nak fhm prsaan saye! Suke hati sy la nak kuar ngan sape!
Ayah: Kuuuuurang ajar punye anak!! (lalu menampar anak)
Lalu si anak lari naik tangge dan masuk ke bilik...
Tpi Alhamdulillah x berlaku mcm tuh.
Keluarga bahagia..huhu.
________________________________________________________
Tagged by Ms. Aisyah:
Rules
1. List these rules on your blog.
2. Share 7 facts about yourself on your blog.
3. Tell 6 unspectacular quirks of yours.
4. Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs.
5. Link the person who tagged you.
6. Leave a comment for each blogger you've tagged.
7 Facts:
-I like night.
-I hate being forced to do something (not referring to this tag)
-I hate friends-for-looks friends.
-I love watching House, CSI, Mythbusters, and soccer matches.
-I like adventures.
-I want to be an engineer.
-I have an undisclosed wishlist.
6 Unspectacular Quirks:
-I dont sit properly when I'm using the computer. The way I sit is L-like. (The Death Note character).Sometimes I end up with both of my legs on table.
-I hate to give way to hating, but sometimes its essential.
-In the toilet, I always end up sitting and think instead of bathing instantly.
Sometimes ended up humming or screaming. But I scream with my face into the towel,
so nobody hears it.
-I think of weird things. I'm not telling, so dont ask...
-I love to be alone.
-I dont always sleep in the night. Vampires do exist after all. Haha. Nolah. Vampires hisap darah=najis. Vampires=hisap najis yucks. Screw you, Rob. Screw you.
Tags:
None. Korg pun x mentag, aku pun xnak mentag. Huhuh.
Tagged by Mr. Arif:
1) post 1 gamba yg anda pnah drive
Manede gamba aku penah drive..x caye sudah..aku penah drive kancil, kelisa n moto lagenda jek.
2) bper laju pnah anda bawak??
50kmph-60kmph jer..x laju maner pun.
3) naper bwk laju2??!!
ko la creator tag paling sengallll yg x pnah aku jumpe.
4) pernah kene saman ker?
tak penah.
5) tag to??
xnak ah, sume cam dh penah kene tag je..abis ilang modal aku nk tag org.
________________________________________________________
Ahh...sudah sampai ke section random rants.
-Bosan duk rumah.
-Best tgk Retarded Policeman series. Lwk giler.
-Dah beli buku PercyJackson yg Lightning Thief tuh. Ak dah ade tige series die. Wee
-Dah beli game Persona 4. Wee.
-Demam blum elok. Tp dh ok sikit.
-Naper delete blog? At least bgtau je sbbnyer.
-X sabar nk amik result. So I can break the monotony. Boooooringgg!
-Aku blum post lg psl ujian jpj aku. Korg nk tau gak ke? Kalo nak, nnt aku buat.
-Tensen dgn Arsenal...isk isk. Nsb bek Liverpool ok sket.
-Internet makin slow. Ugh...nak donlod bende pun susah!
-New manga I'm reading: Vampire Knight.
-Rse cam ader bende yg x kene jek. Ape bende ek?
-Bile nk sambung study blk ni!?
-Hidup trase kosong. Kne byk pegi masjid n bace Quran nih. Huhu.
-Aku rse kene study lah. Habis hilang ilmu2 AddMaths, Fizik n Kimia.
-Lesen P blum dpt. Xtau ble siap.
-Appetite x menentu. Kejap makan byk, kejap makan sikit. Tp minum mmg byk.
-Waktu tido pun x menentu.
-Aku dh jumpe membe2 SKSM aku sket2. Thanks Syafawani.
-Nak ubah sikit layout blog nih. Nmpk mcm terlalu serabut jek.
-Dh xtau nk tulis ape.
-PERIOD

20 reapers:
huH..nafIs ada kat KL eh?siot btol..
haha..mangsa...mangsa penipuan si azam..
ha'ah.
sanggup die dtg tuh.
die pun smgt gk gi fair tu td
sape yg delete blog? no way, i'm not gonna delete mine..i just deactivate it.
apsl x minat pi u.s? i wanna go to u.s!
erm...saajidah?
cube try masuk blog die
well, sbb aku minat pegi UK.
huhu.
kalau UK x boleh, US is second.
huhuh...azam, slamat mengumpul siri percy yg best tuh~
lgpon an aku setuju girl kat kisas sexist, but u noe wat, ade je yg x ..i mean...yg agak terbuka sket..no offence though~
ish3..
azim,azim..
sile bace my reply to aisyah's comment..
huhu membidas dan terbidas~
hahah.
aku xtau la.
its just my opinion.
a nobody's opinion.
unless i could change the world, that is.
ko duduk dpn komp mcm L Death Note? rse2 nyer, buleh x aku expect ko bongkok nnti by the time nk amek result (ko kn on9 24/7 haha~)??
p/s: ko takut vampire? urm, ayat kursi ko ingat x?? ahakz!
Haha..boleh2..expect no less..
vampire?
xtakut lah.
diorg kan hearthrobs mcm pattinson.
lemah lembut gitu.
hahah
radio_active91: tahun ni kan tahun lompat
radio_active91: mane ade 29
asal cm pelik je bunyi dy...bukn taun lompat ke yg ad 29..so,taun ni bukn taun lompat la...
sile btolkn kalo slap..haha
ermm ntah?
xkisah la.
huhuh
hahaha...ko duduk mcm L (DeathNote)
ak dpn computer klu tgk
komposisi badan ak mcm huruf L je...
huhuhu....sandar kat kerusi...
kaki lunjur ke depan & straight...
sangkut laa kaki 2 kt memane...
hahaha
huhu..
kaki mmg xleh duk diam time ngadap pc..
kalo duk diam je rse x kene lak..huhu
ko period ke?
hahahahahahahahahhaahahhahaha
WV : demer
wengong maksud period pun xtau.
FULL STOP lah
WV:cobball
Post a Comment