Here comes KJ's Hell Tag :O Come read my post! :)

1. I am... Obama. Who r u huh? jk

2. I really want to go to... toilet. (aku tgh tahan time buat tag ni tau~!)

3. My favourite place... Masjid. (yang ade air-cond especially :D )

4. My favourite item... A Boeing 747 airplane? Cool!

5. My favourite drink... Flavoured Milk!

6. My favourite food... Crab!!!

7. My favourite colour... Perper karer...(argh comelnye kasuuttt!)

8. I live in... KL (sori KJ aku ciplak saje ye..)

9. I was born in... guess where ;)

10. I attended... SMKA Maahad Hamidiah, Kajang (sori KISAS, len kali ko plak ye)

11. My favourite story... Kungfu Dunk! (have any idea how great this movie is?!)

12. My hobby is... killing.. Kiut kan penguin tu? :)

13. I dream for... I don't know this guy keep popping in my dream! :( do u know him by any chance? :/


konklusion: sy tag sesiape yg mahu buat :/ sbb sy tahu buat tag ini sgt leceh dan membahayakan pyloric sphincter anda. siape yg buat tag ini, die yg tercirit...

4 reapers:

Aishahtur said...

http://sanni-licious.com/Pimp-Your-Blog/2008/03/05/how-do-i-make-scroll-boxes/

mhmdzlzm said...

tengkiu uncle cato :)

Anonymous said...

hahaha mesti pas ko jawab terus lari g tandas kan...terkucil...
cheras kat mana??kira dekat dengan rumah r...

mhmdzlzm said...

cheras alam damai..
aku ke tandas stgh jam lepas jwb tag o.o